Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Адно акно

Арганізацыя работы са зваротамі грамадзян па заяўным прынцыпе "Адно акно"

у Спецыяльным дзіцячым садзе №1 г. Кобрына

1. Ва ўстанове аформлены стэнд "Адно акно", які размешчаны на першым паверсе будынка ў фае.

На стэндзе змяшчаецца наступная інфармацыя:

- аб структуры ўстановы (графічная выява падпарадкаванасці падраздзяленняў);

- кіраўніках установы (П.І.І., месцазнаходжанне, нумары тэлефонаў);

- графік ажыццяўлення асабістага прыёму грамадзян кіраўнікамі.

- аб рэжымах працы ўстановы;

- аб вычарпальным пераліку адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ўстановай адукацыі (Указ Прэзідэнта РБ ад 26 красавіка 2010 года, № 200);

- узоры заяў, якія падаюцца грамадзянамі пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур.

Пры адсутнасці вольнага месца на стэндзе абавязкова робіцца адзнака аб тым, дзе грамадзянін можа азнаёміцца ​​з узорамі заяў (напрыклад, узоры заяў па ажыццяўляных адміністрацыйных працэдурах знаходзяцца на сайце, у тэчцы, якая змяшчае інфармацыю для грамадзян аб рабоце ўстановы адукацыі на аснове заяўнага прынцыпу "адно акно"). ).

2. Маецца тэчка па заяўным прынцыпе "адно акно", у якой змяшчаецца тая ж інфармацыя, што і на стэндзе, плюс акты заканадаўства. Узоры заяў і даведак, якія выдаюцца па адміністрацыйных працэдурах;

3. Парадак рэгістрацыі выдаваемых даведак. Даведкі рэгіструюцца ў часопісе ўліку заяў грамадзян аб выдачы даведак або іншых дакументаў, які вядзецца па пэўнай форме. Аднак у выпадку адсутнасці названага часопіса дапускаецца рэгістрацыя выдаваных даведак у прыстасаваных для гэтых мэт часопісах.

4. Вядзецца "Кніга асабістага прыёму грамадзян".

Парадак разгляду ўстановай дашкольнай адукацыі зваротаў, запытаў.

Звароты могуць падавацца грамадзянамі і юрыдычнымі асобамі ў пісьмовай форме (кур'ерам, па пошце, падчас асабістага прыёму) або электроннай форме, а таксама выкладацца ў вуснай форме падчас асабістага прыёму.

Звароты, пададзеныя ў парадку, устаноўленым заканадаўствам, падлягаюць абавязковаму прыёму і рэгістрацыі. Адмова ў прыёме зваротаў не дапускаецца.

Пры паступленні звароту ўстанова дашкольнай адукацыі:

  • разглядае зварот па сутнасці;
  • накіроўвае зварот для разгляду арганізацыям у адпаведнасці з іх кампетэнцыяй у выпадку паступлення пісьмовага звароту, які змяшчае пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі ўстановы дашкольнай адукацыі;
  • пакідае зварот без разгляду па сутнасці (выпадкі пакідання зваротаў без разгляду па сутнасці выкладзены ў арт.15 Закона аб зваротах грамадзян);
  • спыняе разгляд гэтага звароту па сутнасці і вяртае заяўніку арыгіналы дакументаў, прыкладзеных да звароту, у выпадку адклікання свайго звароту.

ПІСЬМЕННЫЯ ЗВАРОТЫ.

Звароты выкладаюцца на беларускай ці рускай мове, тэкст звароту павінен паддавацца чытанню. Рукапісныя звароты павінны быць напісаны выразным, пераборлівым почыркам. У зваротах не дапускаецца ўжыванне нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў. У выпадку неадпаведнасці паступіўшага звароту вышэйпададзеным патрабаванням кіраўнік УДВ можа пакінуць заяву без разгляду па сутнасці (выпадкі пакідання зваротаў без разгляду па сутнасці выкладзены ў арт.15 Закона аб зваротах грамадзян);

ЭЛЕКТРОННЫЯ ЗВАРОТЫ.

Внимание!

Информируем о том, что данный ресурс функционирует до 1 января 2023 года включительно.

Начиная со 2 января 2023 г., подача электронных обращений в государственное учреждение образования "Специальный детский сад №1 г. Кобрина" осуществляется посредством государственной единой (интегрированной) республиканской информационной системы учета и обработки обращений граждан и юридических лиц

https://обращения.бел).

Вусныя звароты

Вусны зварот – зварот заяўніка, выкладзены падчас асабістага прыёму грамадзян, іх прадстаўнікоў, прадстаўнікоў юрыдычных асоб, які здзяйсняецца кіраўніком установы дашкольнай адукацыі. Пры вусным звароце названыя асобы павінны прад'явіць дакумент, які сведчыць асобу. Прадстаўнікі заяўнікаў павінны прад'явіць таксама дакументы, якія пацвярджаюць іх паўнамоцтвы.

Калі для вырашэння пытання, выкладзенага ў вусным звароце і які адносіцца да кампетэнцыі УДВ, патрабуюцца дадатковае вывучэнне і праверка, зварот выкладаецца заяўнікам у пісьмовай форме і падлягае разгляду ў парадку, устаноўленым для пісьмовых зваротаў.

Вусныя звароты лічацца разгледжанымі па сутнасці, калі вырашаны ўсе выкладзеныя ў іх пытанні, прыняты належныя меры па абароне, забеспячэнні рэалізацыі, аднаўленні правоў, свабод і (або) законных інтарэсаў заяўнікаў і адказы аб'яўлены заяўнікам падчас асабістага прыёму, на якім выкладзены вусныя звароты.

Вусныя звароты могуць быць пакінуты без разгляду па сутнасці, калі:

не прад'яўлены дакументы, якія пацвярджаюць асобу заяўнікаў, іх прадстаўнікоў, а таксама дакументы, якія пацвярджаюць паўнамоцтвы прадстаўнікоў заяўнікаў;

звароты змяшчаюць пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі ўстановы дашкольнай адукацыі;

заяўніку падчас асабістага прыёму ўжо быў дадзены вычарпальны адказ на пытанні, якія яго цікавяць, або перапіска з гэтым заяўнікам па такіх пытаннях была спынена;

заяўнік падчас асабістага прыёму дапускае ўжыванне нецэнзурных альбо абразлівых слоў ці выразаў.

Рашэнне аб пакіданні вуснага звароту, выкладзенага ў ходзе асабістага прыёму, без разгляду па сутнасці аб'яўляецца заяўніку ў ходзе гэтага прыёму з указаннем прычын прыняцця такога рашэння.

ЯКУЮ ІНФАРМАЦЫЮ УСТАНОВА ДАШКОЛЬНАЙ АДУКАЦЫІ НЕ МОЖА ПРАДСТАЎЛЯЦЬ У АДКАЗ НА ПАСТУПЛЕНЫ ЗВАРОТ, Запыт:

Канстытуцыяй РБ гарантавана, што кожны грамадзянін мае права на абарону ад незаконнага ўмяшання ў яго асабістае жыццё, у т.л. ад замаху на таямніцу яго карэспандэнцыі, тэлефонных і іншых паведамленняў, на яго гонар і годнасць. У сувязі з гэтым службовыя асобы і іншыя работнікі ўстановы дашкольнай адукацыі не маюць права разгалошваць звесткі аб асабістым жыцці грамадзян без іх згоды, а таксама звесткі, якія складаюць дзяржаўныя сакрэты, камерцыйную і (або) іншую ахоўную законам таямніцу, якія сталі ім вядомымі ў сувязі з разглядам. зваротаў.

Да дадзеных аб асабістым жыцці адносяцца звесткі аб сямейных, бытавых, асабістых, інтымных адносінах, якія не падлягаюць кантролю з боку дзяржавы і з'яўляюцца выключна асабістай справай чалавека. Гэтая інфармацыя можа выдавацца і выкарыстоўвацца толькі ў мэтах барацьбы са злачыннасцю, аховы здароўя грамадзян і інш.

ТЭРМІНЫ падрыхтоўкі адказаў або прадастаўленне інфармацыі на зварот, запыт.

Разгляд зваротаў у рамках Закона аб зваротах грамадзян ажыццяўляецца ў наступныя тэрміны:

- прыняцце рашэння аб накіраванні звароту для разгляду арганізацыям у адпаведнасці з іх кампетэнцыяй у выпадку паступлення пісьмовага звароту, які змяшчае пытанні, вырашэнне якіх не адносіцца да кампетэнцыі ўстановы дашкольнай адукацыі - 5 дзён.

- прыняцце рашэння аб пакіданні звароту без разгляду - 5 дзён.

- разгляд звароту па сутнасці, які не патрабуе дадатковага вывучэння і праверкі - 15 дзён;

- разгляд звароту па сутнасці, які патрабуе дадатковага вывучэння і праверкі - 1 месяц;

Адказнасць кіраўніка ўстановы дашкольнай адукацыі ў выпадку парушэння патрабаванняў заканадаўства аб парадку разгляду зваротаў, запытаў.

Кіраўнікам устаноў варта памятаць, што адмова ў прыёме звароту грамадзяніна або юрыдычнай асобы, або парушэнне ўстаноўленых тэрмінаў разгляду такога звароту, або неінфармаванне заяўніка аб рашэнні, прынятым па выніках разгляду звароту, або неправамерная адмова заяўніку ў азнаямленні з матэрыяламі, якія непасрэдна адносяцца да разгляду звароту. накладанне штрафу ў памеры да 4 базавых велічыняў (арт. 10.10 КаАП).

Незаконная адмова службовай асобы ў прадастаўленні грамадзяніну сабраных ва ўстаноўленым парадку дакументаў і матэрыялаў, якія непасрэдна закранаюць яе правы, свабоды і законныя інтарэсы, або прадастаўленне ёй няпоўнай або наўмысна скажонай інфармацыі, калі ў гэтых дзеяннях няма складу злачынства, прыводзяць да накладання штрафу у памеры ад 5 да 30 базавых велічыняў. (арт.10.5 КаАП).

Праца з пярэчаннямі персаналу ўстановы і бацькоў.

Узаемадзеянне персанала і бацькоў ва ўстанове дашкольнай адукацыі патрабуе вялікіх сіл. Любое правільна ўрэгуляванае пярэчанне падвышае наш аўтарытэт і давер падпарадкаваных і бацькоў.

Правілы працы з пярэчаннямі.

Для таго каб дасягнуць міру і супрацоўніцтва, неабходна прытрымлівацца наступных правіл у працы з пярэчаннямі:

1.Уважліва слухайце:

  • не перабівайце і не супярэчце пярэчаньню;
  • пры неабходнасці задавайце ўдакладняючыя пытанні;
  • не прыводзьце ніякіх довадаў, паколькі ў разданым стане чалавек не захоча ні зразумець вас, ні паверыць вам;
  • глядзіце на рэакцыю чалавека, асабліва на невербальныя сігналы (міміку, жэсты, інтанацыю). Гэта дапаможа вам лепей разабрацца ў сітуацыі і пачаць кантраляваць яе;
  • падтрымлівайце глядзельную кантакт, кажыце спакойным голасам, выразна вымаўляйце словы;

2.Выказвайце сваё спачуванне, разуменне ці шкадаванне аб дадзенай сітуацыі /магчымасці/немагчымасці чаго-небудзь:

  • не сьпяшайцеся абвінавачваць у тым, што здарылася сваіх работнікаў;
  • па магчымасці звяртайцеся да суразмоўцы па імі па бацьку;
  • назавіце канкрэтныя тэрміны вырашэння сітуацыі;

3.Выкажыце падзяку. Супрацоўнікі і бацькі - гэта зацікаўленыя асобы, такім чынам, іх пярэчанні або скаргі даюць вам магчымасць убачыць, як вы можаце палепшыць існуючыя ўмовы. Таму выказвайце падзяку за кожную крытычную заўвагу.

4.Не пакідайце пярэчанне без дзеянняў. Прыкладзеце ўсе намаганні, каб як мага хутчэй уладзіць узніклае непаразуменне.

5. Пры абмеркаванні пярэчанняў і крытыкі лепш пазбягаць такіх фраз, як

*так у чым жа ваша праблема?

*вы не правы

*гэтага не можа быць

*я наогул не бачу тут праблемы

*трымайце, калі ласка, сябе ў руках

* Супакойцеся, калі ласка.

У любой незразумелай вам сітуацыі звяртайцеся да педагога-псіхолага. Разам вы зможаце прапрацаваць найменш траўматычны спосаб вырашэння праблемы. Пярэчанні - гэта не страшна, нават калі іх шмат. Дрэнна, калі ў вашай установе вялікая цякучасць кадраў, а сыходзячы, работнікі кажуць, што ўсё "нармальна", ці калі бацькі напісалі скаргу ў якую-небудзь інстанцыю, нават не паспрабаваўшы вырашыць праблему спачатку з вамі. Усё астатняе - добра. Трэба радавацца пярэчанням бацькоў, персаналу - гэта вынік іх зацікаўленасці, а таксама таго, што з вамі лічацца і вас паважаюць. Гэта тое, з чым важна і цікава працаваць!

Не бойцеся скаргаў! Калі яны абгрунтаваны, то дазволяць палепшыць працу ўстановы дашкольнай адукацыі. Калі не абгрунтаваны, то ўсё роўна працуюць на ўдасканаленне выхавальніка і загадчыка, фармуючы ў іх вытрымку, уменне прымаць чалавека такім, якім ён ёсць у рэальным свеце. І чым больш у гэтых адносінах будуць развівацца загадчык і выхавальнік, тым вышэйшая верагоднасць зніжэння канфліктаў з законнымі прадстаўнікамі дзяцей. 

ЗАКОН РЕСПУБЛИКИ БЕЛАРУСЬ 18 июля 2011 г. № 300-З "Об обращениях граждан и юридических лиц".

разгарнуць » / « згарнуць

Раздзелы сайта